Vacature Administratieve Ondersteuning Vergunningverlening Milieu Randstad

Administratieve Ondersteuning Vergunningverlening Milieu Randstad in Terneuzen

  • Redactie Terneuzen
  • 14-02-2024

Administratieve ondersteuning vergunningverlening Milieu in Terneuzen

Functieomschrijving

Voor een afdeling van gemeente Terneuzen zijn wij op zoek naar een sterke administratieve medewerker. Op 1 januari 2024 is de Omgevingswet in werking getreden. Deze wet vervangt verschillende andere milieuwetten en heeft ook andere uitgangspunten. Door deze veranderingen is de afdeling op zoek naar tijdelijke ondersteuning van deze werkzaamheden.

Ben jij administratief zeer sterk en wil jij graag meedenken om het proces goed te laten verlopen?

Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou wie ben jij

Jij bent iemand die administratief sterk onderlegd is. Je hebt een actieve houding om het werkproces te optimaliseren. Je voelt je betrokken bij collega's en de wijzigingen van de wetten.

Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Goede digitale vaardigheden vanwege de vele digitale systemen;
  • Uitstekende beheersing van Word en Excel;
  • Werkervaring bij een overheidsinstantie/omgevingsdienst (is een pré).
wat ga je doen

Je gaat ondersteuning bieden aan het team Milieu. Je valt onder begeleiding van de teamleider Vergunningen. Het gaat om een administratieve functie waarbij veel gewerkt wordt met de eigen ingerichte zaaksystemen.

Verder bestaan de werkzaamheden uit:

  • Mede verantwoordelijkheid nemen voor het afhandelen van verzoeken/informatievraagstukken waarvoor de RUD Zeeland verantwoordelijk is;
  • Meedenken en betrokken zijn bij overleggen met collega's, je arrangeert overleggen, helpt mee aan de agendavoorbereiding en je notuleert bij deze overleggen;
  • Het bijhouden van, ontwikkelen en implementeren van bepaalde werkprocedures en afstemmen daarvan;
  • Omgaan met diverse vraagstukken die spelen en tegelijkertijd ook rekening houden met de afhandeling van de gangbare werkzaamheden.
waar ga je werken

De opdrachtgever is de Regionale Uitvoeringsdienst (RUD) Zeeland, het centrale milieuloket van Zeeland. Zij staan voor een schoon en veilig Zeeland. Dit doen zij in opdracht van de 13 Zeeuwse gemeente en de provincie Zeeland. Er werken ongeveer 100 medewerkers. Samen verzorgen zij de vergunningverlening, toezicht en handhaving op het gebied van milieu. Het kantoor is gevestigd in het stadskantoor van gemeente Terneuzen.

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel via de sollicitatie-knop of bel even naar: en vraag naar , Daniëlle of Myrthe!



Functie:administratieve ondersteuning milieu randstad
Startdatum:21-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Terneuzen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Terneuzen
  2. Administratieve Ondersteuning Vergunningverlening Milieu Randstad Gemeente Terneuzen 21-02-2024

Bekijk ook andere vacatures