Vacature Financieel-administratief medewerker

Financieel-administratief medewerker in Terneuzen

Voor onze opdrachtgever zijn wij opzoek naar een pro-actieve duizendpoot.
Je hebt relevante kennis en werkervaring op het gebied van financiële administratie en werkt zeer secuur.
Het is een functie ter tijdelijke versterking van het team voor een half jaar tot een jaar.
Ben jij die duizendpoot die wij zoeken? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Tijdelijk / half jaar tot een jaar
  • Terneuzen
  • 32 uur
  • Toonaangevend bedrijf in de industrie
  • Fijne werksfeer
wie ben jij

Je bent proactief, sociaal en je gaat een uitdaging niet uit de weg. Je denkt graag mee over het optimaliseren van het proces en werkt hier ook aan mee.
Je werkt zeer nauwkeurig en secuur en je bent niet bang om de mouwen op te stropen.

  • Je beschikt minimaal over MBO niveau 3 werk- en denkniveau;?
  • Je hebt relevante administratieve werkervaring?;
  • Je hebt een opleiding/cursus afgerond binnen de (Basis)Boekhouding (pre);
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en een hands-on mentaliteit;
  • Je hebt ervaring met Excel.
wat ga je doen

Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor urenverwerking, inkoop en facturatie. Je ziet waar het proces vastloopt tijdens de maandafsluiting of jaarafsluiting.

Je werkt samen met verschillende afdelingen en collega's om het proces soepel te laten verlopen. Jouw input zal van grote waarde zijn bij het analyseren van kosten/baten van een project, eventuele ondersteuning bij de 4- wekelijkse rapportages en het meedenken in verbeterprocessen.

  • Registratie urenverantwoordingen;
  • Toepassing CAO op urenverantwoordingen bij overwerk, verschovendiensten en vergoedingen;
  • Registratie inkoopfacturen, -bonnen en –leveringen;
  • Registratie verkoopfacturen;
  • Voor zover noodzakelijk allerlei voorkomende administratieve werkzaamheden op locatie;
  • Contacten met leveranciers, collega’s en opdrachtgevers;
waar ga je werken

De opdrachtgever is een van de grootste familiebedrijven en bestaat inmiddels 90 jaar. Ruim 2.000
medewerkers maken samen ruim 532 miljoen euro omzet. Bij Mourik denken we in mogelijkheden en is er ruimte om te groeien, zo hebben ze diverse ontwikkelprogramma’s voor jou.

Bij de opdrachtgever werk je bij een professionele, ambitieuze organisatie met zo’n duizend medewerkers in binnen- en buitenland. Ze werken voor en samen met toonaangevende klanten, voornamelijk in de industrie. Ze doen ook graag een stapje meer en denken mee op het gebied van innovatie en duurzaamheid.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel via de sollicitatie-knop of bel even naar: 0115-640300 en vraag naar Marjolein, Daniëlle of Myrthe!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Financieel-administratief medewerker
Startdatum:11-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via terneuzen@nl.randstad.com of 0115-640300. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Terneuzen
  2. Financieel-administratief medewerker Randstad 11-01-2024

Bekijk ook andere vacatures