Vacature Administratief medewerker Cargoservice in Ritthem

Administratief medewerker Cargoservice in Ritthem in Terneuzen

Jij bent stressbestendig, nauwkeurig in de verwerking van gegevens en klantgericht.

Je komt te werken bij een internationaal bedrijf dat een full-service dienstverlener is voor op- en overslag, transport en overige logistieke diensten. Werkzaamheden zullen plaatsvinden op de terminals in Ritthem.

Naast het vervoeren van vrachten per schip of wagon, gaan er ook veel vrachten per vrachtwagen van en naar verschillende locaties. De afdeling waar jij komt te werken verzorgt de administratieve afhandeling van deze vrachtbeladingen. De vrachtwagenchauffeurs komen uit binnen- en buitenland, waarbij de chauffeurs zich melden bij de afdeling voor het laden en lossen. Je staat de chauffeurs te woord en verzorgt de administratieve afhandeling tussen het bedrijf en de chauffeurs betreft het laden en lossen. Tevens wordt de chauffeur geïnformeerd over procedures en voorschriften met betrekking tot veiligheid en de huisregels op de terminal.

Naast de administratieve taken communiceer je met de chauffeurs. Dit in het Nederlands, Engels, of zelfs Duits/ Frans als je dit beheerst. Natuurlijk op een klantvriendelijke manier, jij bent het visiteplaatje. Binnen het bedrijf ben jij de spil tussen customer service en de operationele buitendienst.

Spreekt dit je aan? Deel je cv met onze collega's Sjakco en Romy: zeeland@werkenvakmanschap.nl | 0115-649521 | 06-51266158.

Wie ben jij?

  • Je bent bereid om in 2 ploegen te werken (7:30-15:30u en 15:30-23:30u);
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie. Administratief en digitaal (Excel, Word, Outlook) ben je sterk onderlegd;
  • Naast Nederlands beheers je ook de Engelse taal. Extra talen zijn een pré;
  • No stress! Jij kan je goed staande houden in chaotische situaties;
  • Zelfstandig | Servicegericht | Snel schakelen | Nauwkeurig | Collegiaal zijn woorden die jou verder kenmerken;
  • Je kunt bij indiensttreding een VOG overleggen.

Wat bieden wij?

  • Een fulltime (37,5 uur) werkweek in 2 ploegendienst;
  • Salaris bedraagt ca. €2500,- tot €3300,- bruto per maand. Hier bovenop komt 14,5% ploegentoeslag;
  • 25 vakantiedagen en 9 ADV dagen;
  • 0,22 cent reiskostenvergoeding per km, met een max van 40 km enkele reis;
  • Een contract tot eind 2024. De intentie is er om jou een baan voor de lange termijn aan te bieden. Dit is uiteraard afhankelijk van je functioneren en de bedrijfsbehoefte.


Functie:Administratief medewerker cargoservice
Startdatum:23-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2500 – 3299
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Werk en Vakmanschap Personeels B.V. en Organisatie B.V. via terneuzen@werkenvakmanschap.nl of 0115-649521. Of bezoek hun website https://www.werkenvakmanschap.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Terneuzen
  2. Administratief medewerker Cargoservice in Ritthem Werk en Vakmanschap Personeels B.V. en Organisatie B.V. 23-01-2024

Bekijk ook andere vacatures