Vacature Administratieve ondersteuning vergunningverlening Milieu

Administratieve ondersteuning vergunningverlening Milieu in Terneuzen

Functieomschrijving

Voor een afdeling van gemeente Terneuzen zijn wij op zoek naar een sterke administratieve medewerker. Op 1 januari 2024 is de Omgevingswet in werking getreden. Deze wet vervangt verschillende andere milieuwetten en heeft ook andere uitgangspunten. Door deze veranderingen is de afdeling op zoek naar tijdelijke ondersteuning van deze werkzaamheden.

Ben jij administratief zeer sterk en wil jij graag meedenken om het proces goed te laten verlopen?

Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou
  • Schaal 9, CAO gemeenten
  • 24 uur
  • Vooralsnog tijdelijk tot eind dit jaar
  • Deels op kantoor, deels hybride
  • Werken voor een overheidsinstelling
wie ben jij

Jij bent iemand die administratief sterk onderlegd is. Je hebt een actieve houding om het werkproces te optimaliseren. Je voelt je betrokken bij collega's en de wijzigingen van de wetten.

Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Goede digitale vaardigheden vanwege de vele digitale systemen;
  • Uitstekende beheersing van Word en Excel;
  • Werkervaring bij een overheidsinstantie/omgevingsdienst (is een pré).
wat ga je doen

Je gaat ondersteuning bieden aan het team Milieu. Je valt onder begeleiding van de teamleider Vergunningen. Het gaat om een administratieve functie waarbij veel gewerkt wordt met de eigen ingerichte zaaksystemen.

Verder bestaan de werkzaamheden uit:

  • Mede verantwoordelijkheid nemen voor het afhandelen van verzoeken/informatievraagstukken waarvoor de RUD Zeeland verantwoordelijk is;
  • Meedenken en betrokken zijn bij overleggen met collega’s, je arrangeert overleggen, helpt mee aan de agendavoorbereiding en je notuleert bij deze overleggen;
  • Het bijhouden van, ontwikkelen en implementeren van bepaalde werkprocedures en afstemmen daarvan;
  • Omgaan met diverse vraagstukken die spelen en tegelijkertijd ook rekening houden met de afhandeling van de gangbare werkzaamheden.
waar ga je werken

De opdrachtgever is de Regionale Uitvoeringsdienst (RUD) Zeeland, het centrale milieuloket van Zeeland. Zij staan voor een schoon en veilig Zeeland. Dit doen zij in opdracht van de 13 Zeeuwse gemeente en de provincie Zeeland. Er werken ongeveer 100 medewerkers. Samen verzorgen zij de vergunningverlening, toezicht en handhaving op het gebied van milieu. Het kantoor is gevestigd in het stadskantoor van gemeente Terneuzen.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel via de sollicitatie-knop of bel even naar: 0115-640300 en vraag naar Marjolein, Daniëlle of Myrthe!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:administratief medewerker subsidieaanvragen
Startdatum:12-02-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4752 – 4752
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via terneuzen@nl.randstad.com of 0115-640300. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Terneuzen
  2. Administratieve ondersteuning vergunningverlening Milieu Randstad 12-02-2024

Bekijk ook andere vacatures