Hydroos
Selecteer een pagina
Werken bij Hydroos
Financieel Administratief Medewerker.
Zorg jij ervoor dat onze administratieve processen ook 'gesmeerd' lopen? Dan zoeken we jou!
Hydroos groeit. Steeds meer opdrachtgevers weten ons te vinden voor hydrauliek, of het nu gaat om reparatie, onderhoud, revisie of nieuwbouw. Ter uitbreiding van ons team op kantoor in Terneuzen zoeken we momenteel naar versterking, namelijk een: Financieel Administratief Medewerker (m/v)
Het betreft een parttime functie voor 16 tot 24 uur per week, in overleg bespreekbaar.
Wat ga je doen als Financieel Administratief Medewerker bij Hydroos?
Vanuit jouw rol ben je verantwoordelijk voor het correct financieel en administratief verwerken van onze inkoop, werkzaamheden en projecten. Je ondersteunt jouw collega's op kantoor en de directie op financieel en administratief gebied, zodat zij zich kunnen focussen op hun kerntaken.
Denk hierbij o.a. aan het inboeken van inkomende facturen, het administratief verwerken van inkopen en voorraden en het verwerken van werkorders in de projectadministratie en financiele administratie. Maar bijvoorbeeld ook diverse taken op het gebied van debiteuren en crediteurenbeheer en allerhande andere administratieve taken die opgepakt kunnen worden binnen ons bedrijf.
Bij Hydroos zijn we continue aan de slag met diverse projecten voor verschillende opdrachtgevers in meerdere sectoren. De administratieve afhandeling en afwikkeling hiervan wordt dan ook grotendeels jouw domein. Wat momenteel nog te vaak als een bijzaak wordt gezien op kantoor, neem jij binnenkort op als jouw hoofdzaak!
Eén ding is zeker, binnen de groei van ons bedrijf en de dynamiek waarin we ons begeven is geen dag exact hetzelfde, en dat maakt werken bij Hydroos natuurlijk leuk en uitdagend.
Pas jij binnen ons team?
Voel jij je ondanks jouw administratieve achtergrond juist aangetrokken tot de dynamiek van een technisch MKB-bedrijf waarbij je terecht komt in een 'mannenwereld'? En breng jij graag orde en structuur aan op kantoor en neem je graag de verantwoordelijkheid op je voor een correcte en bijgewerkte (financiële) administratie?
Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wat verwachten we van jou?
We zoeken een gemotiveerde collega, die al enkele jaren relevante ervaring heeft opgedaan in een andere werkomgeving.
Een geschikte kandidaat voldoet bij voorkeur aan de volgende zaken:
Wat hebben we jou te bieden?
Je komt terecht in een jong en gedreven team, waar samenwerking hoog in het vaandel staat. Binnen ons bedrijf heerst een collegiale werkomgeving, waar ook gewoon hard gewerkt wordt. We zijn een groeiend bedrijf, waarin je de kans krijgt om mee te groeien in jouw werk en functie.
We werken met een platte organisatiecultuur, waar de communicatielijnen zeer kort zijn. Iedereen maakt deel uit van ons team, met hiërarchie houden wij ons niet bezig.
Naast de afwisseling in je werk en alle bovengenoemde zaken, bieden we jou een parttime functie op basis van 16 tot 24 uur per week. We gaan hierover graag met jou in gesprek om dit samen vast te stellen. Daarnaast ben je in deze functie flexibel in het bepalen van jouw gewenste werkdagen en werktijden. Dit mag op basis van enkele volledige dagen, dagdelen of wellicht onder schooltijd van jouw kinderen. Uiteraard maken we hierover ook graag vaste afspraken, maar weet dat je hierin veel inspraak hebt. Bovendien kun je rekenen op goede marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (waaronder een pensioenregeling en de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen).
Interesse?
Ben jij geinteresseerd in deze vacature en spreekt ons verhaal jou aan? Dan komen we graag met je in contact! Stuur jouw motivatie naar . Heb je nog aanvullende vragen? Neem dan contact met ons op op +31(0)115-204000 en vraag naar Bart van Damme of Pieter van Hal.
Functie: | financieel administratief medewerker |
Startdatum: | 29-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 16 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hydroos via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Terneuzenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Terneuzen via Terneuzenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Terneuzenkrant.nl.
© Terneuzenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.
Laatste blogartikelen