Je hebt ervaring met het duiken in de cijfers, kan goed overweg met het Office pakket en laat je niet afschrikken door het werken voor verschillende BV's. Kom werken op de financiële administratie voor dit dynamische havenbedrijf!
Je komt te werken bij een internationaal bedrijf dat een full-service dienstverlener is voor op- en overslag, transport en overige logistieke diensten. Je komt te werken in een divers team wat als standplaats Terneuzen heeft. Je rapporteert direct aan je teamleider.
Wat ga je precies doen?
Spreekt dit je aan? Deel je cv met onze collega's Sjakco en Romy: zeeland@werkenvakmanschap.nl | 0115-649521 | 06-51266158.
Wie ben jij?
Wat bieden wij?
Functie: | Financieel-administratief medewerker |
Startdatum: | 23-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2700 – 4000 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Werk en Vakmanschap Personeels B.V. en Organisatie B.V. via terneuzen@werkenvakmanschap.nl of 0115-649521. Of bezoek hun website https://www.werkenvakmanschap.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Terneuzenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Terneuzen via Terneuzenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Terneuzenkrant.nl.
© Terneuzenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.