Functieomschrijving
Heb jij een natuurlijke neiging tot klantgerichtheid en beschik je over een scherp technisch inzicht? Dan zoeken wij naar jou! Bij Delta Fiber krijg je de kans om deze vaardigheden in te zetten op onze Zakelijke afdeling, en dit alles tegen een aantrekkelijk uurloon van €14,-.
Wat bieden wij jouIn deze boeiende rol fungeer je als het aanspreekpunt voor zakelijke klanten in heel Nederland, variërend van lokale bakkers tot grote vakantieparken. Als eigen casemanager zorg je ervoor dat klanten van begin tot eind worden ondersteund en tevreden zijn.
Jouw communicatieve vaardigheden en professionele houding zijn van essentieel belang. Ervaring met administratieve taken en affiniteit met IT zijn een pré, en ervaring in de IT is helemaal mooi meegenomen.
Met een MBO werk- en denkniveau en uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift, ben je goed voorbereid op deze uitdagende functie. Het inwerktraject, waarbij je samen met een collega verschillende casussen doorneemt en simuleert, bereidt jou voor op het zelfstandig beantwoorden van klant telefoontjes.
Wat ga je doenJe werkzaamheden omvatten onder andere het oplossen van storingen, verlenen van service, e-mailcommunicatie, verbeteren van werkprocessen en het afhandelen van complexe vragen, verzoeken en klachten.
De werktijden zijn flexibel, van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 21:00, en op zaterdag van 8:00 tot 13:00 (eenmaal per maand).
Deze functie heeft uitzicht op een contract bij Delta Fiber. Bovendien bieden wij een reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer, een thuiswerkvergoeding van €2,15 en de mogelijkheid tot hybride werken na 6 weken inwerktraject.
Waar ga je werkenJe gaat aan de slag bij Delta Fiber Nederland in Vlissingen, waar je wordt verwelkomd in een hecht team.
Als kers op de taart wacht er een gezellige werkomgeving op je, met lekkernijen in de kantine en af en toe een pizza bij avonddiensten.
SollicitatieKlinkt dit als jouw ideale baan? Aarzel niet langer en druk op die gele knop of stuur een e-mail naar delta@tempo-team.nl. Voor meer informatie kun je ook bellen naar 0113-308120. Binnen 48 uur hoor je of je wordt uitgenodigd voor de procedure. Wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe Zakelijke klantadviseur!
STARTDATUM IN OVERLEG
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functie: | financieel klantadviseur |
Startdatum: | 31-01-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 14 – 14 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via delta@tempo-team.nl of 0113-308120. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Terneuzenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Terneuzen via Terneuzenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Terneuzenkrant.nl.
© Terneuzenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.