Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Terneuzen

Ben jij proactief, sociaal, en zoek je een uitdagende functie waarin jouw inbreng van onschatbare waarde is? Dan is deze tijdelijke functie van Administratief Medewerker echt iets voor jou. Voor minimaal de komende zes maanden ben jij verantwoordelijk voor de urenverwerking, inkoop en facturatie.

Ben jij klaar voor deze tijdelijke administratieve uitdaging? Solliciteer dan snel! Of wil je toch nog wat meer weten over deze functie van administratief medewerker? Lees dan snel verder!

Wat bieden wij jou
  • Voor minimaal zes maanden! Langer ook mogelijk!
  • Salaris op basis van ervaring!
  • Je gaat werken in Terneuzen!
  • Minimaal 32 uur per week!
Wie ben jij

Je beschikt al over administratieve ervaring en bent niet bang voor een uitdaging. Heb je een (Basis) Boekhouding opleiding? Fantastisch, maar niet verplicht! Verder beschik je over goede communicatieve vaardigheden, een hands-on mentaliteit en ben je bekend met Excel.

Wat ga je doen

Als Administratief Medewerker ben je de motor achter soepel draaiende processen. Van het registreren van urenverantwoordingen tot het toepassen van de cao op overwerk en verschoven diensten. Jij hebt het in de vingers!

Maar er is meer! Je bent de held die inkoopfacturen, inkoopbonnen en inkoopleveringen in goede banen leidt. Verkoopfacturen? Die kunnen niet wachten om door jou geregistreerd te worden. Op locatie voer je allerlei administratieve taken uit en ben je de go-to persoon voor vragen van collega’s. Projecten aanmaken? Dat is voor jou een fluitje van een cent.

En laten we het hebben over jouw talent om verschillen op te sporen. Als er iets niet klopt, duik jij erin. Ook schakel je moeiteloos met leveranciers, collega’s en opdrachtgevers om alles weer op de rit te krijgen.

Waar ga je werken

Je gaat werken bij een bedrijf in Terneuzen

Sollicitatie

Ben jij klaar voor deze leuke uitdaging? Solliciteer dan snel!

Heb je toch nog vragen over deze leuke functie van Administratief Medewerker? Neem dan contact met ons op en wij beantwoorden jouw vragen graag!

Reserveer alvast een plaats voor een kennismakingsgesprek door te klikken op de link hieronder!
https://calendar.app.google/UN5Vj2x6cgz8uHvh7

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker
Startdatum:04-12-2023
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via terneuzen@tempo-team.nl of 0115-689860. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Terneuzen
  2. Administratief medewerker Tempo-Team 04-12-2023

Bekijk ook andere vacatures