Jij bent nauwkeurig en bent gek op cijfertjes! Voor dit bedrijf in Terneuzen zoeken wij ter uitbreiding van het team een Financieel Administratief Medewerker (32- 40 uur p.w.)
Dit bedrijf in Terneuzen is van oorsprong een familiebedrijf en nog steeds zijn de lijntjes kort en heerst er een fijne werksfeer.
In de beginperiode bestaan jouw werkzaamheden voornamelijk uit het vastleggen en controleren van inkoopfacturen. Vervolgens ga je o.a. ook aan de slag met de verkoopfacturatie en het coderen en boeken van gegevens in het grootboek. Het debiteurenbeheer behoort ook tot je takenpakket.
Jouw betrouwbare administratieve vastlegging vormt de basis voor het verschaffen van managementinformatie en analyses.
Wie ben jij?
Wat neem jij mee?
Wat bieden wij?
Zoals de eigen collega’s aangeven, het totaalpakket is goed geregeld!
Functie: | Financieel-administratief medewerker |
Startdatum: | 07-03-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Werk en Vakmanschap Personeels B.V. en Organisatie B.V. via terneuzen@werkenvakmanschap.nl of 0115-649521. Of bezoek hun website https://www.werkenvakmanschap.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Terneuzenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Terneuzen via Terneuzenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Terneuzenkrant.nl.
© Terneuzenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.