Vacature Helpdeskmedewerker ICT

Helpdeskmedewerker ICT in Terneuzen

Functieomschrijving

Ben jij nieuwsgierig en communicatief ingesteld? Ben jij graag het eerste aanspreekpunt voor collega's? Heb jij kennis van ICT en werk je graag in een diverse omgeving? Dan ben jij de persoon die we zoeken!

wat bieden wij jou
  • Terneuzen
  • 40 uur in de week
  • Scholingsmogelijkheid en volgen van cursussen
  • Minimaal 25 vakantiedagen
wie ben jij

Voor deze functie zoeken wij iemand met kennis van ICT die graag collega's ondersteuning geeft bij technische vraagstukken. Je:

  • Je hebt minimaal een mbo niveau 3 of 4 opleiding in de richting van ICT Beheerder afgerond;
  • Bewezen (stage)ervaring in een vergelijkbare functie als servicedeskmedewerker of helpdeskmedewerker is een pré;
  • Je hebt een goede kennis van ICT-systemen, inclusief hardware, software, netwerken en besturingssystemen;
  • Je hebt basiskennis van ITIL-processen en -methodologieën; een pré is dat je ervaring hebt met Topdesk;
  • Je hebt kennis van Active, Directory, DHCP, DNS, Exchange, Terminal Servers;
  • Je beheerst over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan technische informatie duidelijk  uitleggen aan niet-technische gebruikers;
  • Aangezien je af en toe ook naar andere (werk)locaties zal reizen dien je in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs B.
wat ga je doen

Als helpdeskmedewerker ICT zal je aan de slag gaan op de Systeem- en Netwerkbeheer afdeling. Daar ben je samen met collega's het eerste aanspreekpunt voor interne medewerkers en ga je enthousiast aan de slag om ICT gerelateerde vragen- en problemen te beantwoorden. Daarnaast:

  • Registreer en beheer je inkomende indicenten en serviceverzoeken via het ticketsysteem Topdesk;
  • Stel je diagnoses van ICT-gerelateerde probemen en zorg je voor effectieve oplossingen;
  • Los je technische problemen op het gebied van hardware, software en netwerken op;
  • Adviseer je gebruikters over het juiste gebruik van IT-hulpmiddelen en systemen;
  • Documenteer je probleemoplossingen en werk je de documentatie ook bij;
  • Werk je samen met interne collega's om complexere incidenten op te lossen
waar ga je werken

Onze klant is een echt Zeeuws-Vlaams familiebedrijf dat ondertussen al meer dan 110 jaar actief is en maar liefst 45 dochterondernemingen onder zich heeft. Ze zijn leverancier en producent van bouwgrondstoffen, eindproducten en diensten ten behoeve van de bouw.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Stel gerust je vragen aan Daniëlle, Marjolein of Myrthe via 0115-640300 of terneuzen@nl.randstad.com

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:helpdeskmedewerker ict
Startdatum:11-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via terneuzen@nl.randstad.com of 0115-640300. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Terneuzen
  2. Helpdeskmedewerker ICT Randstad 11-01-2024

Bekijk ook andere vacatures