Vacature Administratief medewerker 24-40 uur p.w.

Administratief medewerker 24-40 uur p.w. in Terneuzen

Jij bent een échte administratieve allrounder! Je bent een onmisbare schakel in de verkoop- en inkoopadministratie! Spreekt dit je aan lees dan snel verder of neem contact met ons op!

Dit bedrijf is gevestigd in Zeeuws-Vlaanderen en al jarenlang actief in de verkoop van personenwagens.

Je hebt veel verschillende taken zoals onder andere:

  • Inkoopfacturen inboeken.
  • Facturatie werkplaats havenequipment.
  • Facturatie werkplaats trucks.
  • Inkooporders aanmaken.
  • Ondersteuning diverse administratieve werkzaamheden.

Meer weten? Neem contact op met Sjakco via 06-82066117 | 0115-649521 of via mail zeeland@werkenvakmanschap.nl

Wie ben jij of wat neem jij mee in deze functie?

  • MBO niveau 4, in een economische/ administratieve richting of door ervaring verkregen.
  • Flexibele instelling.

Beschikbaarheid, in uren of dagen, in overleg.

  • Een prettige werksfeer.
  • Prima salaris, afhankelijk van de werkervaring.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.


Functie:Administratief medewerker
Startdatum:16-4-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Werk en Vakmanschap Personeels B.V. en Organisatie B.V. via terneuzen@werkenvakmanschap.nl of 0115-649521. Of bezoek hun website https://www.werkenvakmanschap.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures terneuzen
  2. Administratief medewerker 24-40 uur p.w. Werk en Vakmanschap Personeels B.V. en Organisatie B.V. 16-04-2024

Bekijk ook andere vacatures