Vacature Senior Business Partner

Senior Business Partner in Hulst

Functieomschrijving

Als Senior Business Partner kan jij per direct aan de slag bij dit mooie mkb bedrijf in Hulst. Het bedrijf is internationaal georienteerd. Er wordt veel aandacht besteed aan ontwikkeling en groei van medewerkers. Hier kan jij aan meedragen! We kunnen jou een contract aanbieden met een vast en aantrekkelijk salaris en arbeidsvoorwaarden.

Wat deze baan jou kan o.a. kan bieden lees je hieronder:

Wat bieden wij jou
  • Flexibel rooster met mogelijkheid tot thuiswerken
  • Direct op contract
  • Je krijgt de kans om je verder te ontplooien
  • Een werkgever die gezondheid voorop stelt
  • goede arbeidsvoorwaarden waaronder 30 verlofdagen
  • veel verantwoordelijkheid en een brede HR rol
Wie ben jij

Wat belangrijk in deze baan is dat jij al veel ervaring hebt opgedaan in het vak als HR manager.

En dit in de breedste zin van het woord. Je hebt een moderne kijk op HR en bent op de hoogte van de nieuwste trends. Je bent een goede sparringpartner voor directie en managementteam waar jij deel van uit gaat maken.

Jij hebt natuurlijk overzicht en bent een kei in plannen en taken verdelen zodat alles gestructureerd wordt uitgevoerd.

Wat daarnaast belangrijk is in deze rol zijn de volgende voorwaarden:

  • Je hebt een diploma hrm management of daarna gerelateerd
  • Je hebt kennis op het gebied van sociale wetgeving
  • Je bent proactief en een doener en hebt een groot probleemoplossend vermogen
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandsw en Franse taal
Wat ga je doen

In deze veelzijdige rol vervul je als manager een sleutelpositie binnen HR, waarbij je zowel strategisch als operationeel te werk gaat. Jij bent de drijvende kracht achter een doeltreffend HR-beleid dat naadloos aansluit bij de missie en doelen waar het bedrijf voor staat.

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden en uitdagingen? Lees verder wat deze baan jouw kan bieden!

  • Je werkt samen met collega's in andere landen. Korte lijntjes zijn dus belangrijk om de personeelsadministratie vlekkeloos te laten verlopen
  • Jij zorgt voor het gehele rekruteringsproces. Nieuwe medewerkers worden warm ontvangen en de eerste maand goed begeleid
  • Je bent verantwoordelijk voor het vormgeven van het opleidingsbeleid en kijkt waar extra opleiding nodig is
  • Als aanspreekpunt voor het management en de medewerkers ben jij de expert op het gebied van verschillende HR-aspecten.
  • Jouw advies strekt zich uit tot de naleving van arbeidswetgeving en de optimalisatie van personeelsadministratie
  • Je krijgt de kans om leiding te geven aan diverse HR-projecten op het gebied van digitalisatie en procesoptimalisatie
  • Als rechterhand van directie ondersteun jij samen met jouw hr business partner in hun dagelijkse activiteiten
  • Jij weet als geen ander wat er speelt op de werkvloer en kunt goed verbinden, zodat er betrokkenheid is van beide kanten. Met direct heb je nauwe contacten zodat bij vragen of behoeftes direct kan worden ingespeeld
Waar ga je werken

Je komt te werken bij een ambitieus MKB-bedrijf dat actief is in de Benelux en bezig is met uitbreiding in andere landen. Ze gaan hard en zoeken mensen die net zoveel ambitie hebben om te groeien en zich verder te ontwikkelen. Dit willen ze voor elkaar krijgen door de slimme inzet van technologie, innovatie en online marketing. Een onderneming die gelooft in haar gezondheidsmissie en waar ambitie, ondernemerschap en gezondheid centraal staan. Je komt terecht in een dynamische werksfeer waar samenwerking, teamwork en openheid belangrijke troeven zijn.

Sollicitatie

Kunnen wij jou warm maken voor een nieuwe uitdaging als Senior Business Partner? Druk op de knop en we gaan met elkaar in gesprek. Heb je nu al vragen stuur me een mail, dan kom ik daar snel bij je op terug. Tot gauw!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!



Functie:Specialisten op het gebied van personeelszaken en loopbaanontwikkeling
Startdatum:1-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4500 – 4500
Uren per week:38 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via carla.dhondt@tempo-team.nl of 650975243. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Terneuzenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures terneuzen
  2. Senior Business Partner Tempo-Team 01-05-2024

Bekijk ook andere vacatures