Wil jij een belangrijke rol spelen in het oplossen van hardware- en softwareproblemen voor je collega's? Bij Vermeer ben jij de persoon die via e-mail, telefoon of desktop verschillende knelpunten oppakt en mensen helpt bij het vinden van oplossingen.
Al sinds 1948 ziet Vermeer de technische mogelijkheden en denken ze in innovaties, ontwikkelingen en oplossingen. Zij leveren maatwerk. Machines, die het werk in de landbouw, utiliteit, mijnbouw, olie- en gasindustrie, recycling en boomverzorging optimaal ondersteunen.
De start op een boerderij in de Verenigde Staten groeide uit naar een bedrijf met bijna 4.500 medewerkers en netwerk van dealers. Op het kantoor in ’s-Heer Arendskerke in Nederland werken 100 medewerkers en bedienen ze het dealernetwerk in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
Je gaat werken binnen de IT afdeling van Vermeer. Binnen deze afdeling werk jij direct samen met de andere IT Service Desk Specialist. In overleg verdelen jullie de taken en ondersteunen jullie elkaar. Daarnaast werk jij nauw samen met meerdere collega’s en werk jij samen met collega’s van het moederbedrijf in de Verenigde Staten.
Wie ben jij?
Jij helpt jouw collega’s met het oplossen van hardware- en softwareproblemen via e-mail, telefoon of desktop. Jouw baan is erg afwisselend, omdat jij constant andere taken uitvoert en veel met mensen in contact bent. Jij bent hiervoor de go-to persoon voor het team: de juiste software bij jouw collega’s, de registratie van verschillende hardware, zoals laptops en beeldschermen, en het bijhouden van updates – jij regelt het allemaal!
Samen met jouw collega ben jij verantwoordelijk voor het:
Spreekt deze functie jou aan of wil je meer weten? Bel, app of mail met Michelle: 06-30023896 of m.van.leerzem@werkenvakmanschap.nl
Wie ben jij?
Zijn er problemen en storingen? Jij bent er goed in om helemaal uit te zoeken waardoor het komt. Om ze in de toekomst te voorkomen, bedenk jij oplossingen die ervoor zorgen dat het probleem niet meer terugkeert. Je vindt het fijn om met mensen in contact te zijn. Het maakt jou niet uit dat er soms meerdere mensen tegelijk om hulp vragen. Jij houdt je hoofd koel en helpt iedereen met zijn of haar problemen. Het probleem met de hoogste prioriteit, krijgt daarbij als eerste jouw aandacht. Je draait je hand niet om voor een uitdaging en durft initiatief te nemen. Aan het einde van de dag is iedereen geholpen en ga je met een tevreden gevoel naar huis.
Daarnaast beschik jij over:
Wij bieden jou!
Een warm welkom in het familiebedrijf, Vermeer en de vrijheid en uitdaging om samen verdere groei te realiseren.
Daarnaast mag je rekenen op:
Functie: | IT Servicedesk Specialist |
Startdatum: | 10-4-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Werk en Vakmanschap Personeels B.V. en Organisatie B.V. via terneuzen@werkenvakmanschap.nl of 0115-649521. Of bezoek hun website https://www.werkenvakmanschap.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Terneuzenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de terneuzenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Terneuzen via Terneuzenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Terneuzenkrant.nl.
© Terneuzenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.